Benci Kat Miss Lolly!!


Mata Upadate -

Benci Kat Miss Lolly!!

dalam entry lepas bertajuk Aku Menang Contest Miss Lolly Ke Tak???? ada berbicara tentang contest miss lolly yang aku join aritu....nak tau lebih lanjut boleh klik di link tuhh..


pas tu miss lolly dah reply dah....and the result is...jengg33x



huhhh benci3x....u buat i suspen ja miss lolly ngek2,..haha

ada jugak ek tersilap..haha..5minit pon dah ramai yang klik...mesti r,..nengok r bisitor kat blog miss loly tu camna...mencanak2 visitor dia...

owww aku tak menang ek???(ada hati padahal entry contest tu tah pape..)..alaaa tak kisah pon menang or tak...dah tak de rezeki...so lain kali boleh cuba lagi =)...kalau semua nak menang ..sape yang nak kalah kn?hihi...


kepada broframestone tahniah sebab menang...dapat pree jah duit ..hihi....


aku masih lagi tersangat busy sebab jadi urusetia kursus 2 minggu kat Perlis....so tak sempat nak ngadap laptop sangat....nie pon curi2 time tido...nanti bila dah free aku reply balik semua komenb2 n blogwalking balik ke blog korang semua..=)..thanx semua yang sudi join lepak2 sini ....




p/s : woiiittt jangan salah faham dengan tajuk ok...mna da aku menci2 dia....shayang dia ada laaa....wupssss....larikkk!!!hahahhaa.....zasttt sepantas kura-kura: baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Benci Kat Miss Lolly!! semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^