Alhamdulillah Zati Dah Makin Stabil


Mata Upadate -

Alhamdulillah Zati Dah Makin Stabil

aku baru je balik dari melawat kawan baik intanurulfateha ..budak UiTM Merbok jugak yang excident ahad lepas


pergi HSAH tadi terus masuk ICU ..nasib baik orang xramai...xde la kna tggu lama


aku xkenal zati..tapi atas dasar kawan satu kampus n intanurulfateha pon mintak tolong lawat dia...ikhlaskan hati peg melawat dia....huhuhu...kesian sangat dengan dia...


actually aku xde masa nak taip..aku dah gtw intanurulfateha pasal smua...so korang boleh baca kat entry dia 


http://www.intanurulfateha.com/2010/10/teruskan-berdoa-untuk-izzati.html baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Alhamdulillah Zati Dah Makin Stabil semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^