Header Atau Tak Payah Header???Mana Lagi Bagus??


Mata Upadate -

Header Atau Tak Payah Header???Mana Lagi Bagus??

kalau anda perasan..aku tak pernah menggunakan header dlam blog aku..kalau orang lain..header cantik2...antara yang aku rasa cantik adalah header cik shara bunga .bilasiBUNGAbicara. dan jugak header cik intan suka nangis ❤ intanurulfateha.com ❤...simple but cool...ada lagi tapi rasanya kalau aku letak banyk kesian la pada visitor yng gunakan berukband...lambat nak load


kebanyakan n boleh dikatakan most of the blogger menggunakan header dalam blog masing2...tapi kenapa aku tak ada r??(gila pa tanya soalan kat diri sendiri.)


banyak untungnya ada header sendiri walaupon kadang2 website yang hebat2 tak ade pon header...header tu adalah first inpression ke atas blog anda...masuk ja..kalau dia tgk header menarik mesti rasa nak explore lebih..tapi kalau masuk ja..header mengarut tah pa2...rasa nak tekan hujung atas kanan warna merah ja..haha


persoalan masih bermain di kepala otaks aku..kenapa aku tak minat header r?dulu pernah guna sekali...tapi crius buruk..biasa la masa tu baru belajar guna photoshop..masih jahil photoshop...tu yang buruk...so malu nak guna (malu pe tah ) aku pon decide tak mau guna header...sampai sekarng la aku tak pernah guna...


so apa pendapat korag??perlu ka aku guna header yang comel2..yang cantik2..yang ehnsem??or stay dengn apa yang ada....tak de la berat sgt klau tak de header...load pon cepat....(sambil tgn tunjuk kat geng yang guna berukband lembap) haha....


p/s :pehal aku semakin suka kutuk berukband r???sian ko kan...sape suruh lombap sangat...kan dah jadi bahan ...haha...out~~ baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Header Atau Tak Payah Header???Mana Lagi Bagus?? semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^