Ex Kekasihku Kini Kawan Baikku


Mata Upadate -

Ex Kekasihku Kini Kawan Baikku

salam semua bloger2 malaysia...maaf aku sebenarnya tak tau apa motif aku letak gamba brader shomel nak mampos nie...haha..scary ja muka..sebelum  aku nak memulakan study aku untuk pagi nie balik...... ...nak bertanya satu persoalan kat korang semua-semua yang baik hati dan otak2 pandai nie...

apa pendapat korang tentang bekas kekasih jadi kawan baik??bukan setakat baik tapi kawan yang boleh lepak minum sekali...kawan yang boleh bagi nasihat time korang sedih...kawan yang sentiasa sokong korang bersama bf/gf baru??

pesal aku tetiba tanya??hahahaha ada laaa...saja ja nak tau dari pendapat kawan2 blogger...boleh terima x??ka kalau dah clash tu...jumpa ja mesti nak smekdaun or jumpa ja mesti nak tarik2 rambut..haha...sila beri pendapat anda...pendapat anda akan dibincangkan bersama dengan pendapat dan pengalaman aku di entry akan datang..hihi

ok bye sambung study~~


UPDATE : entry ini telah disambung oleh si EX di atas replying to this one..hehe. Boleh baca jawapan balas dan huraian lanjut berkaitan isu ini . 


http://faqihfiqh.blogspot.com/2010/11/blogger-itu-ex-ku.html

entry 

3 Artis Popular Kelahiran UiTM Kedah..Siapakah Mereka??..Part1...

 akan bersambung di Part 2 malam nanti  =)



p/s : komen2 yang tak sepatutnya di publish tidak akn didedahkan kepada umum..harap maklum..sekian
baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Ex Kekasihku Kini Kawan Baikku semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^