Pendapat Semua Blogger Malaysia Diperlukan Disini


Mata Upadate -

Pendapat Semua Blogger Malaysia Diperlukan Disini

sorry kalau tajuk tu over sikit.....but aku ada sedikit pertanyaan untuk korang semua...harap sangat dapat membantu...kalau hari tu aku ada bertanya tentang header...perlu ke tak perlu dalam entry nie...so hari nie kau sekali lagi nak mintak pendapat anda semua..


template biru blue nie aku baru guna tak sampai sebulan....dah rasa jemu plus bosan dah...aku memang....cpat bosan dgn apa2 yang ada (minus teman hidup)..haha...so dari template biru2 nie aku rasa macam nak tukar ja ke template nie....tgk bawah....




korang rasa ok tak???plizzz3 bagi cadangan dan kutukan plus kritikan....sangat memerlukan....stay dengan template sedia ada or tukar or tukar template lain or korang ada cadangan  lain???

p/s : kalau aku tukar template kat atas..tak la sejibik cam tu..nnt aku coding2 la ubah bagi tak sama dengan orng yg dah guna termasuk si member aku ANZURxy










baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Pendapat Semua Blogger Malaysia Diperlukan Disini semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^