Bloglist HafizRahman.com Kini Dibuka


Mata Upadate -

Bloglist HafizRahman.com Kini Dibuka


dah masuk tahun baru nie..aku nak kemas-kemaskan la senarai bloglist aku tu…dah bersawang dah dari taun lepas lagi…bukan bermaksud nak buang ja bloglist tu dari sini….kepada blog-blog yang tetap active update entry aku akan tetap senaraikan disitu..but kalau ada blog blog yang dah setengah tahun tak update…rasanya better gantikan dengan yang lebih active kan>?Winking smile

so bloglist akan disusun semula….ditambah baik kan..kepada sesiapa yang nak letak bloglist di sini..sila komen dibawah entry nie…kita exchange2…=)…boleh kan..?

and kepada blog yang memang dah link blog aku…aku akan automatik link kan blog korang disini…and kalau ada yang aku tak perasan…tolong bagitau ek..dah tua2 nie kadang kadang rabun tak nampak….

ok selamat berblogging semua untuk tahun  nie….see yaaa baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Bloglist HafizRahman.com Kini Dibuka semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^