Ngeng La Facebook Nie!!Suka Hati Ja Tukar Profile Aku!!


Mata Upadate -

Ngeng La Facebook Nie!!Suka Hati Ja Tukar Profile Aku!!

nie yang aku nak marah ni.Nie yang buat aku makin nak benci facebook ni.Nie yang buat aku nak tweet 24jam nie,Nie yang buat aku rasa nak terminate akaun facebook aku (ok ini tipu)

suka hati mark (zuckerberg) bapak dia ja nak tukar-tukar profile aku..Profile facebook yang baru tu aku tak suka la pasal tu sebelum ni aku tak pernah gatal-gatal tangan pun nak klik change to new layout tuu..and petang nie bila aku online ja..jadi cam nie

image

aku klik la pangkah kat atas tu . Ingat dia ignore ja tak nak tukar.but then jadi macam nie

image

suka hati ja kan?

deymm la.Suka hati ja dia tukar.Patut la member aku cakap satu hari nanti facebook akan tukar layout jadi yang baru automatik.So Hari nie memang kena batang hidung aku sendiri la..deymm again..susahkan hidup la layout baru ni.Tak minat betul aku.Aku ni bukan suka sangat canggih-canggih sangat(biasa la orang lama)haha.. Biasa-biasa sudah .Yang lama dah ok dah rasanya. Pas nie aku nak buat group ‘Kami Anti Layout Baru’.haha

 

DEMMTAKBESTLACAMNIE..esok nak terminate facebook (kalau rajin)huh!!

baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Ngeng La Facebook Nie!!Suka Hati Ja Tukar Profile Aku!! semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^