Nuffnang Bertindak Segera Ke Atas Blogger Yang Mengutuk Syarikat Terbabit


Mata Upadate -

Nuffnang Bertindak Segera Ke Atas Blogger Yang Mengutuk Syarikat Terbabit

PERHATIAN: ini bukan entry show off trafik or pendapatan bersama nuffnang okeh.. Cuma sekadar sebuah entry sahaja.Tiada maksud menunjuk nunjuk.

Setelah aku buat entry mengutuk dan mencurangi nuffnang beberapa hari lalu, terasa seperti rintihan aku didengar je. (ke memang perasaan aku ja>?). but seriusly, selepas  aku buat entry tuh, terasa macam ada “mata” dari nuffnang yang membaca  dan terasa kesannya ke atas akaun nuffnang aku. Ingatkan dah nak kena baned dah buat entry macam tu. Ingat dah kena tarik status gliterati. ingat duit nak kena potong. But terbalik pulak dah.

ENTRY MENGUTUK NUFFNANG (hehe)---> Semakin Ramai Blogger Mula Curang Dan Bercerai Den...

Sila lihat dibawah:

image

statistic BE yang sedang berjalan . Ada 3 BE sedang berjalan di blog HR dan satu sudah menjadi ME dengan jumlah yang aku boleh berpuas hati. Iklan E7 and Digi tu aku macam tak kisah sangat sebab dah seminggu lebih dapat. But yang Biar Betul tuh baru 2 hari cam tuh dapat. Dah mencapai RM 18++. ok la bagi aku yang trafik ciput nie kan?tak macam blogger hebat lain yang trafik berjuta sehari.

Persoalannya, adakah nuffnang mendengar rintihan aku hari tuh dalam entry mengutuk tersebut? Kalau betul bagus la.hehe. Kalau berterusan macam ni, tak jadi la aku nak bertukar tukaran. nak rujuk kembali la denagn sayangku nuffnang . Dasar mata duitan punya blogger kan?cait!!

terasa seperti talam dua muka ja. Kejap kutuk, kejap sayang, kejap suka, kejap tak. Hoii playboy ka!!!

 

baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Nuffnang Bertindak Segera Ke Atas Blogger Yang Mengutuk Syarikat Terbabit semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^