Tiz Zaqyah Berkemban ?REJECT!!!


Mata Upadate -

Tiz Zaqyah Berkemban ?REJECT!!!

Salam. Baru hari ni aku sempat dan ada masa untuk update blog bersawang ni. Ada beberapa sebab yang menghalang aku untuk online. First sebab exam aku akan habis 30 ni iaitu esok. Dua sebab ada subjek yang aku terpaksa repeat , so kali ni kena la buat elok2.Ok aku ngaku aku tak pandai sebab tu kena repeat sekali lagi . Dah r tak mau cita pasal tu. Sadis betul ..

Kali ni nak bergosip. Kawan aku cakap blog aku ni makin banyak gosip2. dah leh tukar jadik blog gosip dah rasanya. Ahh lantak la. Kita kena pelbagaikan entry. Asyik buat benda yang sama ja lama lama orang pun meluat nak masuk baca.

Dijadikan cerita masa aku tengah study kat rumah kawan aku, dia pun bukak la TV3 . Ehh memang gambar Nur Kasih ulang balik ek kat TV?Kitorang pun layan je la cam layan Dragon Ball zaman kecik kecik. Bergelimpang nengok citer tuh.Tak tau plak memang kawan kawan aku pun jenis tengok citer maam tu. haha. Siap boleh buat penerangan lengkap lagi apa akan jadik pastu. Pastu siap leh hafal skrip lagi tuh. memang obses tul. Bagus la obses gambor gambor cam tu dari obses tengok video Anwar. upss~~

Aku minat citer ni. Serius minat. Heroin dia cantik, jalan cita terbaik. semuanya lengkap la. Tapi alangkah bagusnya kalau semua pelakon tuh memang macam itu ghupenye kat luar and dalam. kan bagsu kalau macam ni
suwittt je mina ni bertudung.Minat tul dengan orang yang bertudung sekarang ni. Yang free hair TAK CANTIK.haha. Tapi kan, kenapa dia tak macam tuh kat luar?oh sayangku Tiz. MENGAPA???


INI GAMBOR LAMA!!

yang terbaru.layan je lah..
erkk cam BIG SHOW je?ape la nak jadi dengan ko ni Tiz. Orang bukak ko pun nak jugak bukak. Dah nak bukak sangat. Bukak p habis semua bagi satu malaysia tengok.

nila pereka design baju Tiz tuh. Ngokngek tul Cuba la ko reka baju elok sikit. baju cam ni orang buat pakai tidor je la weh. REJECT!!!SERIUS BAJU NI MACAM BAJU BIG SHOW yang wrestling tuh…

Memang r nampak MAT GEBU si Tiz ni tapi tak kena la cara dia. And dengan baju ni jugak dia menang baju tercantik untuk majlis tuh. WTH?Ahhh REJCET REJECT!!!TAK MAU MINAT DIA DAH !!!

p/s : Nur Kasih The Movie keluar bulan 5 kan?(terfikir balik nak tengok ke idok. rosak!!)

p/s/s : Ehh Shasha Grey pelakon lucah terkenal holywood tuh berlakon dalam filem Indon ek?macam2 la orang indon ni. Tu yang bala macam macam tuh!!

SEKIAN. KALAU SUKA LIKE LA BUTANG TUHH~!!!
baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Tiz Zaqyah Berkemban ?REJECT!!! semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^