8 Pilihan Design T- Shirt Kami Blogger Utagha (KBU)


Mata Upadate -

8 Pilihan Design T- Shirt Kami Blogger Utagha (KBU)

Salam semua terutamanya untuk Kelab Blogger Utagha sebab entry nie untuk ampa semua ..okeh hari nie aku nak menyemakkan mata ampa semua dengan design terbaru dan terburuk dari aku.haha..

kalau dalam entry sebelum nie aku dah mengarut dengan 2 jenis design aku yang tak elok langsung tuh..kali nie aku dah ubah warna atas permintaan beberapa orang blogger yang nak merah dan jugak pink (ofkos pompuan) .haha.

Ini sekadar pemandangan buang masa ja okeh..aku tak suruh pun design nie dipilih untuk jadi baju T-Shirt KBU. Takkan ampa mau kot pakai baju p gathering design cam nie?haha. Takmau nya kan??Ahh ngarut panjang2 pun tak dapat apa2..so jom kita tengok design ngarut dari aku..Kod ditanda dengan KBU 1 –KBU 8..untuk full screen setiap gambar sila klik link di bawah gambar tu okeh..


Print


Print


Print


Print



Print



Print




Print



Print


itu je la yang aku sempat buat setakat nie. Kalau ada yang suka Alhamdulillah. And kalau ada yang tak suka jangan malu malu nak kemukakan cadangan dan kritikan okeh?sangat sangat dialu alukan =)

UNDIAN BOLEH DIBUAT DI BAHAGIAN ATAS SIDEBAR SEBELAH KIRI..



p/s : ini cuma design suka suka dan belum confirm pun akan guna design nie. Kalau ada sesiapa yang kreatif tu sila silakan la buat design. Kita tengok mana yang sesuai dan jadi pilihan ramai okeh? and PERHATIAN!!(aku nak warna itam..lalalala..hahaha)





 

baiklah teman ... itulah postingan saya tentang 8 Pilihan Design T- Shirt Kami Blogger Utagha (KBU) semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^