Lagi Gambar Perempuan Bertudung Tapi Bogel


Mata Upadate -

Lagi Gambar Perempuan Bertudung Tapi Bogel

dulu aku pernah buat entry pasal bertudung tapi bogel dan sampai hari ni entry tu setiap hari akan ada orang view dengan keyword ‘bogel’ . okeh tak kisah la yang tu. Sekarang aku nak bukak cerita baru pasal bertudung tapi bogel jugak.

ini gambar lama dalam entry Pakai Tudung Tapi Bogel


bogel

sebelum aku tunjuk gambar kedua yang korang tunggu tunggu nie. Aku nak tanya , sebenarnya macammana cara bertudung yang betul dan apa sebenarnya maksud bertudung?zaman sekarang nie tudung bukan dah jadi sekadar kewajipan tapi satu keperluan fesyen. Kalau dulu orang tak kisah sangat pasal tudung tudung nie tapi sekarang memang sangat kisah. Macam macam jenis tudung ada sekarang. Pendek,panjang,labuh,singkat,berbeli belit,berpusing pusing, and macam macam lagi la.


ok aku tak de hak nak cakap lebih lebih. Itu pilihan masing masing . Apa yang dipilih adalah apa yang mereka rasa terbaik untuk diri mereka.Berbalik kepada tajuk asal. Haaa nak tunjuk gambar nie. japgi korang komen ek lepas tengok.


bogel

ada jugak ek manusia bangang dan bodoh macam nie?baik ko bogel terus lagi la bess mamat yang duduk situ nak tengok kau. Dah nak tunjuk sangat, haa tunjuk pi semua. buat apa cover cover kan??bukan seorang tapi dua. Siap berbogel  berduet tu.ciskek!!


isy apa nak jadi la dengan orang zaman sekarang.fesyen kejadah hape tah.Damnnn!!


baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Lagi Gambar Perempuan Bertudung Tapi Bogel semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^