Design Baju Kami Blogger Utagha


Mata Upadate -

Design Baju Kami Blogger Utagha

disebabkan malam ni aku ada masa sikit. so try la nak design sikit baju untuk facebook group Kelab Blogger Utagha. Bagi sesiapa yang belum tau, KBU adalah satu group facebook yang menghimpunkan bloggers dari utara. Lebih kurang macam Sahabat Blogger jugak la.. And KBU nie pun sangat la aktif . Kadang kadang sampai tak sempat nak baca post, dh naik post lain. And KBU adalah group yang menghimpunkan blogger2 dari Perlis, Kedah ,Pulau Pinang dan jugak Perak Bahagian Utara.

and untuk rekod , dah beberapa kali dah group buat mini gath.yang terbaru tengahari tadi di Star Parade Alor Star .Untuk gathering yang besar insyaAllah dah dirancang pada 19hb Mac nanti . Tempat dan masa akan diconfirmkan kemudian. InsyaAllah kalau jadi di The Carnival Sungai Petani.. Kita mandi manda smbil buat gathering..

dah habis cita pasal tu ..aku cuma nak tunjuk design buruk ni ja sebab aku tak dapat nak upload masuk dalam facebook. tak tau pasepa tak bleh. hadoyaii


sila klik pada gambar untuk full view

ini adalah design cincai seorang penuntut Diploma in banking ok. Bukan budak graphic. so jangan salahkan aku. ahahaha..nanti la ada masa panjang aku try design lain. Ni pun buat kejap ja.Saja saja buat sebab tak da keja nak buat (padahal esaimen berlambak).

 damnn awat aku rasa macam buruk gila..haha
baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Design Baju Kami Blogger Utagha semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^