Gambar Panas Blogger Darkbatman Dan Nisa Kay Tersebar


Mata Upadate -

Gambar Panas Blogger Darkbatman Dan Nisa Kay Tersebar


masih ingat lagi dengan entry pagi tadi berkenaan adik batman iaitu Darkbatman dan sepupu Alicia Key iaitu Nisa Kay. Setelah seorang blogger popular lari membawa diri dengan gambar gambar panas yang sudah ditunjukkan dalam entry pagi tadi. Kini hati blogger tersebut makin diragut dengan kesedihan tahap cipan selepas gambar dibawah nie tersebar. Bersabarlah~~hahhaa



image

eh3x silap gambar..hahaha saja nak wat suspen…takkan la depa macam ni kan?wahaha..ini dia


image

acecece~~

akhirnya terlerai sudah ikatan kasih , janji setia, pautan kasih, ikatan mahligai ..caitt awat ayat macam kad kawin?


lagi gosip berkaitan SKANDALISME ini boleh terus kepada blog “PATAH HATI”..haha..lek bro~~(sekarang sila play lagu Patah Hati by Sudirman)
Patah hatiku
Membawa derita
Merajuklah diri
Merajuk diri
Tak tentu haluan ..bersambung di SINI
image

bro muka sekupang patah hati.haha. Nisa Kay muka berkupang kupang senang hati. hihi
dan nak selitkan something yang lawak dalam entry pagi tadi.baru aku perasan lepas ondscene komen di entry pagi tadi

image

photo yang last tu photo ni la

image

bahaha aku baru perasan.kaki nisa ok. kaki Batman?er..lalala~~wahahahha.tak jadi gua nak amik luolang jadi model banner kedai murukku mak gua sebab mak gua nak cari model pakai kasut but pegi kebun..hahaha



p/s : dapat idea nak wat tajuk tu pas Darkbatman suruh ..bahaha..blogger pon dah macam artis dah aku nengok sekarang.Gosip memanjang!!
baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Gambar Panas Blogger Darkbatman Dan Nisa Kay Tersebar semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^