Gambar Panas Pasangan Yang Buat Blogger Popular Membawa Diri


Mata Upadate -

Gambar Panas Pasangan Yang Buat Blogger Popular Membawa Diri

amboiihh jeles arh tengok gambor dua orang blogger popular ni romantik romantik gitu. Sapa tak kenal dengan adik batman Malaysia iaitu Darkbatman dan si cantik manis Nisa Kay .Tujuan entry ni : unknown.haha. Saja tertarik dengan photoshoot mereka.

image

bro Darkbatman, gua jeles weh..haha

image

cis gua pun nak membawa diri la macam nie

image

grr~~

image

image

lu ingat lu comel ka pakai bunga?guwa lagi comel kalau pakai.haha

image

deymmm~~hahahhaa

both of u look greatz berdua. Bila lagi???ehemmm.ahahaa

credit pic to : BroFramestone

blogger popular mana yang sebenarnya membawa diri lepas melihat gambar gambar romantik ni?sila klik SINI untuk membaca.

p/s : sekadar bergurau senda dihari Isnin. jangan ada yang ambil hati yorrr~~tapi napa aku rasa macam tajuk over ja?haha wateva la.aku kan memang suka guna tajuk2 cam tu.hihi

baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Gambar Panas Pasangan Yang Buat Blogger Popular Membawa Diri semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^