Rakaman Seks Mimi Klip 3gp Tersebar


Mata Upadate -

Rakaman Seks Mimi Klip 3gp Tersebar

Aksi seks dan ghairah Mimi dalam filem 3gp tersebar. Pengarah filem berjudul 3GP, Aidil Fitri Mohamed Yunos tidak menafikan ada pihak tidak bertanggungjawab merakamkan adegan ghairah pelakon filem itu, Mimi sehingga ia disebarkan melalui Internet minggu lalu.

image
Menurut Aidil, rakaman adegan ghairah membabitkan Mimi dan Fikhree Bakar dalam filem terbitan Grand Brilliance itu bukan berdasarkan adegan yang diarahkannya tetapi ia versi yang ditokok tambah pihak tidak bertanggungjawab.

Pada masa sama, Aidil tidak menafikan perkara itu dilakukan oleh pihak-pihak tertentu tetapi dia enggan mengulas lanjut individu mana yang melakukannya dan terpulanglah kepada Grand Brilliance untuk menyiasatnya sendiri.

Minggu lalu heboh di Internet apabila sebuah adegan yang dikatakan menghairahkan antara Mimi yang juga anggota kumpulan One Nation Emcees itu dan Fikhree yang berlakon dalam 3GP telah menjadi bualan ramai.

3GP yang merupakan filem pertama arahan Aidil Fitri itu antara lain mengisahkan tentang beberapa kisah yang dijadikan sub-plot yang antara lain memaparkan kesan rakaman video adegan-adegan ghairah yang disebarkan di Internet.

image


Aku sangat tak setuju dengan filem yang macam ni Kenapa nak perbesarkan isu klip 3gp yang memag dah popular dalam malaysia ni dengan pelakon utama klip 3gp mtu semuanya anak melayu. Kenapa nak dibuka lagi keburukan orang Malaysia sampai nak buat filem? Pengarah cuma tau nak makan untung tanpa fikir kesan . Bila ditanya, surely akan bagi jawapan “ Untuk memberi kesedaran”. Kesedaran tekorak dia. Bila dah jadi kes klip video yang tersebar ni. Memang padan muka la . Memang dia buat pon aksi ghairah tu. So jangan nak salahkan sapa sapa bila tersebar. Sendiri cari pasal. Sendiri la tanggung. Ye idok?PADAN MUKA!!

baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Rakaman Seks Mimi Klip 3gp Tersebar semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^