Rumah Aman: Menderma Terus Dari Akaun Nuffnang Anda


Mata Upadate -

Rumah Aman: Menderma Terus Dari Akaun Nuffnang Anda

Alhamdulillah , aku kembali lagi berbllogging after 2 hari streamyx kat rumah ni buat hal tak boleh nak connect. Before aku kembali dengan entry entry SEO balik, rasa macam nak berbakti sikit untuk sesiapa yang belum tahu.

Pernah baca berkaitan kerja amal Nuffnang bersama Rumah Anak Yatim Aman?

mungkin ada yang nak memberi sumbangan kepada Rumah Aman tapi malas nak pergi bank in sebab busy . Or malas nak keluarkan duit nak sumbangkan. Kini , ada satu cara mudah untuk semua blogger yang berdaftar dengan nuffnang untuk berkongsi sedikit kegembiraan anda berblogging dan dapat rewards dari nuffnang dengan menderma sebahagian kecil daripada earning di akaun nuffnang anda untuk disumbangkan kepada anak anak yataim yang memerlukan. Bagaimana anda boleh menderma terus dari akaun nuffnang anda?

Pihak pengurusan nuffnang telah menyediakan satu page untuk anda berkongsi earning anda dengan mereka yang memerlukan.

  1. Cuma masuk akaun nuffnang anda dan klik : http://www.nuffnang.com.my/tlc-2011/
  2. Pilih jumlah sumbangan yang ingin disumbangkan. Jumlah yang boleh anda sumbangkan adalah RM 1, RM 5 dan RM 10 . 
  3. Tekan submit button dan sumbangan anda sudah selamat dipindahkan.

Ada satu lagi alternatif untuk anda menderma dan dalam masa yang sama, anda akan dapat stuff yang limited edition dan supercomel

click SINI untuk keterangan lanjut berkaitan pembelian produk amal ini

 

Untuk maklumat lebih detail, sila klik kedua dua link dibawah :

Donate to Rumah Aman with just a Click!

TLC Promise Me S2

 

##saya sudah. Anda bila lagi? Mungkin dengan sedikit sumbangan , dapat meringankan beban mereka yang memerlukan. Walaupun cuma RM1 tetapi sumbangan anda sangat bermakna. Siapa kata blogger tak prihatin ??

baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Rumah Aman: Menderma Terus Dari Akaun Nuffnang Anda semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^