Gambar Kahwin Nabil Dan Zira Di i-City , Shah Alam


Mata Upadate -

Gambar Kahwin Nabil Dan Zira Di i-City , Shah Alam

Semalam berlangsungnya majlis resepsi Nabil dan Zira yang diadakan di i-city seksyen 7 Shah Alam. Tak sempat menjenguk walaupun belakang rumah aku je. Lagipun ini cuma untuk yang dijemput je kan?Dan dibawah adalah antara photo menarik sepanjang resepsi . Sumber dari Rotikaya.com 


Bercakap kepada media ketika majlis resepsi perkahwinan mereka yang berkonsepkan Fantasy Wonderland ini, Nabil mengakui apa yang di’ilhamkan sebelum ini menjadi satu kenyataan.

Di’soal tentang keseluruhan kos majlis perkahwinan mereka, Nabil tanpa berselindung berkata beliau mengeluarkan RM177,000 dari poket sendiri untuk merealisasikan impian perkahwinan mereka berdua.

“Kalau anda semua mahu perkahwinan sebegini, bersedialah untuk mengeluarkan wang sebanyak itu. Tetapi tidak mengapa, saya puas kerana gembirakan orang tersayang,” kata Nabil yang sentiasa mengusik Nazira sepanjang sidang media.

Nabil turut bercakap tentang perancangan selepas ini untuk kerjaya Nazira, beliau berkata beliau suka jika Nazira menjadi teman beliau untuk kerja tetapi lebih suka isteri kesayangan untuk tinggal di’rumah sahaja.

 

LEBIH BANYAK GAMBAR MENARIK DI ROTIKAYA.COM

Gambar Akad Nikah Nabil Dan Zira


Sayang betul Nabil dengan isteri dia ek? Walaupun cuma memakan belanja tak sampai 200k. Tapi rasa macam perkahwinan ni lebih meriah dan gah dari perkahwinan 12 Juta Norman Memey . Anda setuju tak?

 

terbaru :

Benda Yang Orang Akan Selamatkan Semasa Kebakaran

Utusan Saman Namewee : Video Namewee F**k Utusan

Fyda tak Mahu Dikaitkan Dengan Mamat Lagi

baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Gambar Kahwin Nabil Dan Zira Di i-City , Shah Alam semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^