Yusri Dan Lisa Surihani Nikah 23 Februari 2012


Mata Upadate -

Yusri Dan Lisa Surihani Nikah 23 Februari 2012

Suasana tenang mengiringi majlis penuh istimewa di antara penyanyi, pelakon, pengarah dan produser, Yusry Abdul Halim dan aktres jelita popular, Lisa Surihani yang berlangsung di Marriott Hotel & Spa, Putrajaya pagi ini.

Mengakui hati masing-masing terpaut lewat perkenalan selama setahun menerusi BBM (Blackberry Messenger), Yusry dan Lisa akhirnya telah mengambil keputusan untuk mengakhiri perhubungan cinta mereka dengan sebuah pernikahan yang akan berlangsung pada 23 Februari 2012 ini di Masjid Tuanku Mizan, Putrajaya dan Majlis Resepsi akan berlangsung di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) pada 26 Februari dalam satu majis yang serba sederhana.

Dihadiri oleh oleh kedua ibu bapa Yusry, abang sulung, Norman Abdul Halim dan ibu Lisa, terdahulu Yusry mengumumkan pada malam semalam keluarga Yusry telah bertandang ke rumah Lisa untuk menghantar tanda. Walaubagaimanapun, Yusry menjelaskan majlis serba sederhana namun penuh adat itu bukanlah majlis pertunangan, hanya sebagai simbolik bahawa dirinya sudah ‘booking’ si dara sunti.


Dah jadi milik ko ye si Lisa ni. Untung kau Yusri, dulu dapat Era, skarang dapat Lisa. Jangan kau berani sakiti ia…kerana aku kan setia padanya . Menunggu sampai akhir usia. haha

sumber berita : OhBulan

gambar : Rotikaya

baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Yusri Dan Lisa Surihani Nikah 23 Februari 2012 semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^