Charice Lebih Hebat Dari Melanie Amaro?? Aku Setuju!!


Mata Upadate -

Charice Lebih Hebat Dari Melanie Amaro?? Aku Setuju!!

LOS ANGELES, Amerika Syarikat (AS) - Seorang remaja berusia 19 tahun, Melanie Amaro menjadi warga AS pertama memenangi pertandingan nyanyian The X Factor kelmarin.

Kemenangan itu melayakkan Amaro memperoleh kontrak rakaman lumayan bernilai AS$5 juta (RM15.7 juta) dan kontrak iklan Pepsi.

Tempat kedua dimenangi Josh Krajcik manakala Chris Rene pula mendapat tempat ketiga…..~~READMORE


Bagi yang minat dengan rancangan X-Factor mesti dah sedia maklum kan dengan kemenangan Melanie Amaro yang berusia 19 tahun dan menjadi warga AS pertama memenangi X-Factor. Melanie yang menyanyikan lagu yang dibawanya semasa audition iaitu Listen by Beyonce.

Tapi , aku ada satu pendapat la kan . From what I have seen, memang tak dinafikan yang Melanie ni ada suara power (boleh tengok video dibawah) dan beliau berjaya membuat juri terpegun. Tapi, I prefer more to Charice. Seorang penyanyi yang bagi aku memang SUPERHEBAT sebab dia boleh menyanyikan lagu yang kadang kadang dianggap mustahil untuk dinyanyikan. Plus Charice pun baru 19 tahun. Sama dengan Melanie but shes look more matured ofkos. Charice ni nmpk comel comel ala ala budak lagi even dah 19.

persembahan dengan lagu yang sama iaitu Listen oleh Charice Pempengco

sangat sangat hebat kan Charice ni. Aku suka lagu lagi dia . Dan honestly,, aku cakap memang kebanyakan lagu yang dinyanyikan Charice ni ada dalam hp aku. Dan beberapa komen dari viewer di facebook tentang Charice selepas Melanie memenangi Xfactor.

This is actually beautiful, i can feel every single world she sang. I've got goosebumps just listening to this and i've also cried a few times, this is pure talent and nothing else. Sure Melanie is good but this is incomparable, who else can give such an unflawed performance without autotune these days? Charice can reach every single one of these high notes without the slightest effort, and her passion for singing is just incredible<3

When Melanie Amaro sing this song on X-Factor Finale, i was so amazed because she has an amazing voice but when i saw Charice singing the same song, i am stunned because of her power. Without a doubt, for me Charice executed this song better than Melanie.

so whos better? Aku pilih Charice la ofkos kan. Tapi setiap orang ada pendapat sendiri kan? Rambut sama hitam, kepala fikir lain2. hehe

baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Charice Lebih Hebat Dari Melanie Amaro?? Aku Setuju!! semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^