Tempah Header Serendah RM10


Mata Upadate -

Tempah Header Serendah RM10

Salam semua readers yang kacak kacak dan comel sekalian alam semua. Terdetik hati untuk aku bukak balik tempahan header kepada yang berminat sebab ada dua tiga orang yang berminat untuk buat tempahan. Bagi yang belum tahu, sebelum ni aku ada buat tempahan amal kepada yang berminat. Aku ada buat tempahan header free kepada yang berminat dan masa tu free sebab masih test market tengok ada yang berminat atau tak. Alhamdulillah ramai berminat dan ramai yang menempah. Kepada yang tempah tapi tak dapat disiapkan aku mintak maaf sebab ada masalah dengan laptop. Banyak file hilang masa kena virus . Terpaksa format.

 

Dan harini , aku nak bukak tempahan header berbayar kepada yang berminat untuk dapatkan perkhidmatan ni. Kepada yang masih tak ada header untuk blog atau yang nak tukar angin gunakan header baru tapi tak reti nak design, jangan risau sebab insyaAllah aku akan bantu sedaya upaya dengan harga yang sangat murah dan berpatutan. Bagi sesiapa yang nak tengok hasil design aku, boleh ke blog design iaitu HRDESIGN . Koleksi koleksi design akan aku uploadkan ke sana .Klik logo dibawah : 

Bagi yang berminat untuk buat tempahan header maklumat lanjut adalah seperti berikut.

  • setiap header akan dicaj antara RM10 – RM15 (harga boleh runding)  bergantung kepada permintaan header tersebut.
  • header yang simple akan dicaj sebanyak RM10 SAHAJA manakala header yang agak kompleks akan dicaj RM15 (harga boleh runding )
  • harga akan diberitahu selepas anda order

Macammana nak tempah???Mudah je. 

*****SILA EMAILKAN DETAIL BERKAITAN HEADER


antara header yang sudah disiapkan sebelum ni

 

dan selain header, aku ada jugak buat design t-shirt (jarang buat sangat).Kalau ada yang nak tempah boleh ja . Harga akan diberitahu kemudian bergantung kepada permintaan dan tahap kesukaran nak design

Lain lain design

 

BERMINAT???tempahla sekarang. MURAH JEE~~

baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Tempah Header Serendah RM10 semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^