Gambar Farah Lee : Bakal Tunang Ally Iskandar Ke?


Mata Upadate -

Gambar Farah Lee : Bakal Tunang Ally Iskandar Ke?

Tak tahu la berita yang diterima sahih atau tak. Tapi gosip mengatakan yang Ally Iskandar yang baru saja putus tunang bulan lalu kini sedang merisik risik seorang gadis comel iaitu Farah Lee untuk dijadikan calon isteri beliau. (Entry berkaitan Ally putus tunang disini : Ally Iskandar Putus Tunang , Punca Ally Iskandar Putus Tunang.) Itu cerita putus. Kita lupakan. Ini cerita baru pulak.


Farah Lee adalah gadis berumur 22tahun  dari Terengganu dan masih lagi belajar di Korea.

so sweet la . Pandai Ally pilih menantu untuk mak dia.


Dikatakan yang boleh kantoi orang tau pasal Farah Lee ni masa Farah Lee tagkan gambarnya dengan Ally di Fanpage Ally Iskandar. Tapi khabarnya dah dipadam kot. Tapi dah terlewat sebab peminat Ally lebih dulu dapat hidu bau bau cinta.hehe. Bila ditanya . Tak ada pengakuan dan tak ada jugak penafian. Lebih kepada bersikap diam. Makna diam tu apa?Adaaa la tu iyer dok Ally?

Sesuai. Kita doakan Ally dan Farah ni dijodohkan . InsyaAllah .

P/s : Ally ni antara pengacara paling diminati dan paling best aku rasa di Malaysia. Dia supercool masa mengacara dan tak pernah dengar pulak pasal benda benda tak baik yang dia buat. Lebih kurang macam lelaki melayu terakhir gitu. Pakej lengkap untuk seorang wanita .


baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Gambar Farah Lee : Bakal Tunang Ally Iskandar Ke? semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^