Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara Kini Buruan SKMM dan Interpol


Mata Upadate -

Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara Kini Buruan SKMM dan Interpol

Menurut berita Bernama, Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) mendakwa Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara' yang menghina Allah SWT, Islam, Nabi Muhamad SAW, dan agong menetap di Sweden.

Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan berkata SKMM telah berhubung dengan pengendali Facebook dan Twitter untuk memadamkan paparan yang dibuat oleh individu yang menggunakan nama samaran 'Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara'.

Namun, Twitter tidak dapat memenuhi permintaan itu, kata Rais kepada pemberita di sini, Rabu.

"Maklumat mengenai keluarganya sudah diperoleh dan telah dikemukakan kepada pihak Peguam Negara Isnin lalu," katanya, sambil menambah identiti individu berkenaan dikenal pasti dengan bantuan pihak berkuasa.

Menteri itu berkata, oleh kerana kes itu melibatkan individu yang tinggal di Sweden, dia tidak dapat dibawa pulang ke Malaysia kerana 'berada dalam perlindungan perjalanan antarabangsa'.

Bagaimanapun, menteri berkenaan berkata SKMM telah berhubung dengan pihak Interpol yang memberikan isyarat sedia bekerjasama dengan Polis Diraja Malaysia berhubung kes itu.

Menurutnya individu terbabit berdepan dengan tindakan undang-undang jika dia pulang ke tanah air.


Alhamdulillah sangat sebab kes ni dah diambil tindakan oleh pihak SKMM yang nak bekerjasama dengan Interpol untuk heret mak cik kurang hajar ni. Jatuhkan hukuman paling berat untuk lahanat ni. Perosak Islam. Aku baru lepas baca beberapa post dalam blog lahanat ni. (Harap blog ni cepat cepat dipadamkan.  Memang rasa sedih dan rasa nak penerajang muka dia kalau jumpa depan depan. Rupa rupanya si makcik ni pengecut . Duduk di Sweden patut la dia berani sangat nak cabar SKMM . haa amik kau Interpol pun dah masuk campur. Habis la kau mak cik.Hopefully cepat cepat la kes ni selesai. Kita heret perempuan murtad ni ke muka pengadilan.

baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara Kini Buruan SKMM dan Interpol semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^