GAMBAR KAHWIN NORMAN DAN MEMEY


Mata Upadate -

GAMBAR KAHWIN NORMAN DAN MEMEY

copyright of OHBULAN

Hanya sekali lafaz tepat jam 5.11 pm, Mohammad Norhakim Zakaria atau lebih dikenali sebagai Norman Hakim,35 bergelar suami kepada Suhaiza Suhaimi, atau dikenali sebagai Memey Suhaiza, 23 di kediaman pengantin perempuan, Felda Tenggaroh Selatan 1, Kota Tinggi, Johor, lewat petang tadi.

Norman Hakim diijabkabulkan oleh imam Mukim Kambau Kota Tinggi, Zulkipli Tarmizi dengan mas kahwin berjumlah RM22.50 dan hantaran berjumlah RM24000.

Sejumlah 5 dulang hantaran daripada pihak Norman Hakim berupa set persalinan barang kemas (cincin dan rantai), GPS, kek buah-buahan berbentuk beg Gucci, sirih junjung dan senaskah Al-quran. Manakala, pihak Memey Suhaiza membalas 7 dulang hantaran berupa sebuah iPad2, cincin berlian, coklat, buah-buahan, kek lapis Serawak dan senaskah Al-quran.

Kedua-dua mempelai akan mengadakan majlis resepsi pada keesokan harinya di tempat yang sama.(Ohbulan)

norman hakim dan memey suhaiza

norman hakim dan memey suhaiza

untuk lagi banyak gambar perkahwinan dan persandingan Norman Hakim dan Memey , just pergi ke laman Oh!Bulan. melambak lambak kat situ. klik : OHBULAN

baiklah teman ... itulah postingan saya tentang GAMBAR KAHWIN NORMAN DAN MEMEY semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^