Honda Civic Type R Baru Yang Perhhhhhhhhh!!!


Mata Upadate -

Honda Civic Type R Baru Yang Perhhhhhhhhh!!!

sebenarnya aku tak tahu bila kereta ni keluar tapi selama aku hidup, baru 2x aku nampak.Satu masa aku kerja di Kedah dalam bulan 8 haritu dan satu lagi minggu lepas di Shah Alam. So aci la kan aku letak tajuk “Honda Civic Type R Baru Yang Perhhhhhhhhh!!!”Tak tau la kereta ni baru ke lama dah. Biasala lambat pikap sikit hal hal yang tak mampu ni.  First time nampak , memang aku tegezut dan cakap. “%^$$# keta apa ni?cantik gila babi” . Tak tau la pulak connection apa yang ada diantara aku dan kereta ni tapi bila mata kami bertentang, satu aura akan menjelma tiba tiba bak angin meniup rambut berterbangan .Jadah aku cakap macam nak buat sajak.

 

ini versi “kunin”..err ok fine kuning. Aku orang Kedah so terima je la .

pandangan dari belakang yang gegegegegegaaaaaarang gilerrr

depan yang lagi gagagagagaaaaarannnnggggg nak mamfushhh. Tapi kan, apesal ntah bila aku tengok gambar dengan tengok depan2, lagi eksaited lebih bila nampak depan2. Betul, Aku nampak Ferari dagn Lamborghini pun tak rasa eksaited macam nampak kereta ni. Maybe sebab memang dah tahu kot aku memang tak ada chance nak pakai Lamborg tu. Yang ini mungkin berkesempatan. Itupun kalau nanti kerja elok2 la kan. Ini idak. Study pun malas .

putih ni aku nampak di Kedah haritu. Sejibik macam ni. Kereta nie pa????baik habaq kaihhh

ni kalau bagi free pun aku mau ni. (sapa la nak bagi kat hang)

kelabu taik itik tak berapa minat sangat.

versi merah mu bara semangat waja….putih mu bersih budi pekerti…bla3x lalalalalala

awat yang lawa sangat pun tatau???

dan interior design untuk kereta Honda Civic Type R

siap ada button start

jenuh menghafal. banyak butang. Jangan nak tekan signal, tertekan wiper sudah la..aicehh mcm ada pengalaman ja.

amboih ketaq lutuit dah nih tengok. Agak agak aku boleh pakai ka kereta ni dalam masa 5tahun akan datang?InsyaAllah. Degree ada 2 tahun ja lagi. (tak kawin la aku nampaknya). Ada yang berminat ke.. Or ada kawan kawan anda yang dah pakai kereta ni?kongsikan disini ek…

Entry terkini :

MAKCIK HAJJAH SITT AL-WUZARA KINI BURUAN SKMM DAN INTERPOL

VIDEO DAN GAMBAR KEBAKARAN KOLEJ JATI UITM SHAH ALAM

baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Honda Civic Type R Baru Yang Perhhhhhhhhh!!! semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^