"First Giveaway By Tengkunizam | Rakan Blogger Klik1Malaysia"


Mata Upadate -

"First Giveaway By Tengkunizam | Rakan Blogger Klik1Malaysia"

.tinggal 2 hari lagi jer woi | giveaway yang banyakkkk gila hadiah ! baru baca ni dari blog budak intan . Budak la sangat kan?dah berabad berkurun lama sangat dah rasa tak join GA yang selalu dibuat. Yela nak bagi peluang kat orang lain. Nanti kalau semua aku nak masuk, semua GA aku menang , kesian la orang lain. BAJET

Sebelum tu nak cerita dulu kepada yang belum tahu berkenaan Blogger Klik1Malaysia ni.

Apa itu Klik1Malaysia ? 

Klik1Malaysia adalah satu website dimana kami mengumpul dan

promosi blog korang .. Selain itu , kami juga ada widget untuk mencantikkan blog korang semua.

hadiah toksah cakap la GA ni, aku rasa sepanjang aku blogging dah dekat 3tahun ni, ni la GA paling banyak hadiah aku pernah dengar. Giler babeng gak r sampai 82 hadiah orang sponsor. Ingat nak jadik sponsor header free gak tapi takut tak sempat nak siapkan . Header GA Yuyu Zulaikha dulu pun masih ada yang belum tuntut dengan aku. Entah bila nak tuntut hadiah pun tak tahu. Tapi untuk GA TengkuNizam.com, agak berminat jugak la dengan hadiah2 macam ni

Hot Perfume satu set bernilai RM 100 tajaan Mr Baiz x 1 Pemenang

Perhh ini kalau aku dapat ni mau sekilo aku sembur sehari. Biar satu kelas mati kewangian teramat.

Wang tunai RM 50 tajaan Asfandi Ahmad x 2 Pemenang

Tengah sengkek ya amat ni PTPTIPU tak masuk lagikkk

Domain setahun tajaan Intan Nur Fateha x 1 Pemenang
Domain setahun tajaan Tengku Nizam x 2 Pemenang

erkk Intan, kita pernah sembang kan pasal ni. Bagi I la..bagi  I laa…haha

Iklan Gambar bersaiz 230 x 60 sebulan di Klik1Malaysia
bernilai RM 50 x 5 Pemenang
Iklan Text (10 patah perkataan) sebulan di Klik1Malaysia bernilai
  RM 30 x 5 Pemenang

haa ini bagus jugak ni. Iklan free kot sape nak bagi kan?benda benda free ni sape tak nak. Lagipulak tersenarai kat laman web hebat macam nih…Mak Jemah pun nakkk..

TINGGAL DUA HARI JE LAGI WOIII. BAIK JOIN CEPAT2…NAK JOIN SAMA KLIK BANNER DIBAWAH]

baiklah teman ... itulah postingan saya tentang "First Giveaway By Tengkunizam | Rakan Blogger Klik1Malaysia" semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^