Contest Gadget Impian Oleh Denaihati


Mata Upadate -

Contest Gadget Impian Oleh Denaihati

Memiliki gadget terkini yang moden memang menjadi satu impian kepada golongan muda mudi zaman sekarang. Ye la sekarang kan zaman cyber, semuanya kena cyber . Tambahan pulak student macam aku yang memang sangat memerlukan semua tu untuk banyak tujuan. Belajar , entertainment , nak lepak bersosial dalam talian dan yang paling penting mestilah berblogging secara mudah. Tapi bagi student yang dilahirkna dalam keluarga yang bukan “duit terjun dari langit” memang agak susah la nak capai impian nak memiliki semua tu . nak kena menabung sunguh sungguh atau kalau nasib baik, ada la rezeki orang nak bagi ke??

 

Memiliki gadget seperti iPad2 , Iphone 4s , Sambung Galaxy, dan banyak lagi gadget lain memang menjadi idaman aku dari dulu lagi. Paling aku berminat nak miliki adalah Samsung Galaxy tab dan sebuah kamera DSLR. Tapi apakan daya, kemampuan untuk dapatkan semua tu terbatas dek kerana banyak lagi bebanan dan tanggungjawab lain yang kena didahulukan . Bukan semua yang kita idamkan kita akan dapat. Tapi kadang kadang apa yang kita tak sangka kita akan dapat, akan jadi kenyataan . Dan sekarang, bagi sesiapa yang punya impian dan cita cita yang sama dengan aku, peluang untuk korang capai impian tu semakin hampir bila seorang blogger pemurah dan popular dah lancarkan satu contest terbaik yang wajib anda ,anda dan anda sertai untuk penuhi impian tersebut.

 

Denaihati dengan tagline “Hidupkan Untuk Memberi” kini sekali lagi memenuhi kriteria tagline tersebut dengan mengadakan contest terbaru dan mungkin terakhir dan terbesar untuk tahun 2011 yang dibuka kepada semua blogger blogger seluruh Malaysia yang mempunyai impian besar nak memiliki gadget terkini yang hebat . Bertepatan dengan matlamat utama contest iaitu membantu Rakan Bloggermemiliki Gadget Impian yang selama ini ingin dimiliki tetapi masih belum tercapai.

 

Contest Gadget Impian!! tak rugi malah beruntungnyaaaaaaaaa anda yang join contest ini , dengan syarat yang mudah dan senang untuk menang . Syarat penyertaan dan maklumat lanjut berkaitan contest terbesar ni boleh terus klik  Daftar sebagai peserta contest Gadget Impian di blog Denaihati . Jadi apa tunggu lagi, jangan lepaskan peluang menarik anda untuk penuhi impian bersama Denaihati.Pendaftaran terbuka kepada semua pembaca setia blog Denaihati 1Dunia. Tarikh tutup penyertaan adalah pada 11.59pm, 9/11/2011.  Kini Denaihati hidup untuk memberi dan memenuhi keinginan anda.

 

“Contest Gadget Impian anjuran Denaihati.comditaja bersama oleh Eizil.com, Anarm.net, eQurban.com, Silver Asia Sdn Bhd,Kedai Kak Siti dan Serverfreak

baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Contest Gadget Impian Oleh Denaihati semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^