HafizRahman Kini Dalam Versi Pink…eerkk~~


Mata Upadate -

HafizRahman Kini Dalam Versi Pink…eerkk~~

Salam readers yang baik hati .Pink selalu dikaitkan dengan kelembutan, wanita, dan feminin. Tapi pink bukan hanya milik wanita je.  Sebab… harini dah mencipta satu sejarah tersendiri untuk blog aku. Selama 3 tahun aku dah berblogging, akhirnya salah satu warna yang belum pernah aku gunakan untuk template blog, akhirnya dah aku gunakan. Rasanya dah semua warna pernah aku guna sebelum ni except this one, PINK. . Pink memang aku tak pernah minat sebelum ni. jangan harap la aku nak guna apa apa barang warna pink. Bukan bermaksud kalau pakai pink tu nampak macam perempuan, tapi memang dah hati aku sebati untuk mengatakan TIDAK kepada warna pink.

Tapi harini, entah apa benda yang dah masuk dan merasuk dalam kepala aku petang tadi, bila aku tengok dan renung lama lama blog aku yang sebelum ni warna merah , rasa sakit kepala la pulak terang sangat. Then aku mula la edit coding, satu satu aku try mana yang cantik dan rasa tenang sikit. And at last terpilih warna pink dan rasa ok jugak warna ni. Haha. Bukan ramai blogger lelaki nak guna template dengan warna agak pinky2 sikit. Tapi kan, cuma tengok elok elok, tak ada la pink macam blog budak INI .Itu baru betul betul pink kan? AKu pnya pink nak purple sikit (punya la tak mau mengaku warna pink kan? )haha. Dan warna ni jugak sebagai appreciation untuk golongan wanita yang banyak jadi follower blog aku. Girl you are the best.

Sebelum ni, pernah beberapa orang blogger termasuk si Intan ni haa dah cabar untuk aku  buat blog aku warna pink masa aku buat entry pertanyaan tentang warna blog yang menarik untuk aku tukar. Dah tak ingat entry yang mana satu. Even awek aku pun dah beribu ratus kali cabar aku buat warna pink. Ciss dia ingt aku heran.? Tapi masa tu malas la nak layan perangai budak2 minat pink tuh. Dah minat pink, nak mempengaruhi dan mempinkkan minda dan perasaan aku. Rosak minda aku dengan pinky2. haha. Ok harini aku dah terima cabaran. So nak bagi berapa? haaaa??? (sambil jeling mereka mereka yang cabar tu)

Agak serabut jugak la nak tukar warna jadi pink ni. Walaupun nampak mudah, tapi dekat sejam jugak la mata aku ni berpinau pinau menahan tengok code html yang kecik kecik tu. Bukan senang nak cari satu satu code warna setiap satu detail template. But at last, dah jadi pink dah pun. Tak pasti lagi la berapa lama aku nak guna . Mungkin esok aku tukar balik? Sapa tau. So apa pendapat you all dengan warna ni dan blogger lelaki yang menggunakan template berwarna pink? (Tapi aku bukan pink, aku purple nak pink sikit sikit..kan3x?? ) haha.

baiklah teman ... itulah postingan saya tentang HafizRahman Kini Dalam Versi Pink…eerkk~~ semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^