Video Persembahan Najwa Latif Dan Greyson Chance Di AIM-18


Mata Upadate -

Video Persembahan Najwa Latif Dan Greyson Chance Di AIM-18

NAJWA LATIFGreyson Chance

gambar kredit to Selebriti Sensasi

Pastinya ramai yang menunggu persembahan Najwa Latif dan Greyson Chance, dua orang remaja yang seorangnya dah jadi fenomena di dunia dan seorang lagi sedang meniti tangga kejayaan di Malaysia . Kedua duanya ada keistimewaanya tersendiri. Dua dua suara sedap. Dan dua dua artis Youtube. Greyson ni memang aku puji la suara dia. Tak padan langsung dengan badan dia yang kecik tu. Suara bukan main besor. Najwa Latif pulak mulanya memang nampak agak gugup masa berjalan ke arah piano tapi lepas tu dia dapat sesuaikan diri. Mungkin nervous kot buat persembahan depan beribu ribu artis lain di Malaysia. Sebutan dia aku memang salute habis la sebab tak dengar Melayu. haha.

 

Apa pun Najwa Latif memang sangat sangat bertuah sebab diberi peluang yang macam ni. Bukan senang nak dapat peluang buat persembahan macam ni . Dalam AIM pulak tu kan? Makin bertambah la kepopularitian si Najwa ni. Tapi idea aku untuk semalam, lebih menarik kalau Greyson main piano dan Najwa Latif main gitar.Both with their specialities. Mesti nampak lebih menarik kan persembahan tu??

 

Check it out video persembahan Najwa Latif dan Greyson Chance dengan lagu Papparazi

Well done to both of them . tapi ada jugak suara suara tak puas hati di Twitter semalam yang tak setuju artis luar dibawa masuk ke dalam majlis anugerah di malaysia. Apa pendapat anda?

baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Video Persembahan Najwa Latif Dan Greyson Chance Di AIM-18 semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^