HafizRahmanPhotography Is Now Available!!


Mata Upadate -

HafizRahmanPhotography Is Now Available!!

Hye hye KEDAH!! Bye bye Shah Alam. Autopublish entry. Masa entry ni dipublish, aku dah berada dirumah di Kedah. Alhamdulillah masih lagi bernyawa sehingga ke harini untuk menyedut kebaikan didunia untuk dibawa ke akhirat. Dan masih lagi boleh bernafas menyedut udara segar kurniaan Tuhan yang tiada tandingannya. Amboih pendahuluan aku bukan main lagi kan? Malam ni,semasa aku type entry ni,  malam last aku kat Shah Alam ni before nak balik ke kampung. Eksaited ni nak balik kampung. Tipu la sapa yang tak rasa happy kan nak balik kg. Itu tak normal. Tiba tiba lagu raya Kepulangan Yang Dinanti by Amansyah bergema dalam kepala aku menambahkan lagi keeksaitedan aku untuk balik. Ohh indahnya~~

Balik kampung bermakna kehidupan aku sebagai blogger tegar pun akan mula la melemau dan melemah sebab di kampung tak ada internet. Tak tau la macammana aku nak menempuh ranjau hidup kesunyian tanpa internet nanti. Tula ada broadband tak mau bayar padan muka. Rumah sewa kat Shah Alam ni takpela guna wifi. Balik kampung nanti memang jadi gila la aku kebosanan.

Mungkin aktiviti berblogging akan dikurangkan selama sebulan aku cuti semester nanti. Nak update pun mungkin 2,3,4,5,6 hari sekali. Bukan 5hari sekali macam sekarang. Itu pun kena taip buat siap siap entry dalam Window Live Writer then ke kedai mamak yg ada wifi, publish. Tapi dalam entry ni aku bukan nak cerita aku offline ke apa ke. Bukan ada orang berminat dan nak ambil tahu sangat pun kan kalau aku tak blogging pun. Just nak cerita pasal blog photography yang aku dah siapkan dalam seminggu lepas. And officially and publicly opened hari ni.

Blog HafizRahmanPhotograpy ni adalah blog kedua selepas HRDESIGN yang mengumpulkn koleksi photo yang aku buat editing sendiri. Kalau di HRDESIGN, ada koleksi design header, tapi di HRPhotography ni cuma photo editing je. Masih dalam proses nak belajar mengedit gambar gambar . Boleh ushar antara koleksi yang dah ada dalam tu.

lain lain available di HafizRahmanPhotography Blog. So ada komen tak gambar gambar di atas dan yang lain lain? Aku tau macam agak buruk je kan aku edit. Masih lagi di peringkat awal lagi.baru belajar dapatkan idea idea menarik ni. hehe. Banyak lagi kena improve.

**selamat bercuti kepada yang sedang bercuti semester. Please do come again dan baca entry lama lama. Banyak info dan maklumat aku dah sediakan dalam blog ni. takut tak terbaca je nanti. Stay tuned and jumpa lagi nanti. Off to KEDAH!!

baiklah teman ... itulah postingan saya tentang HafizRahmanPhotography Is Now Available!! semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^