Cendol Dan Laksa Utara i-City Shah Alam Yang Buat Anda Meleleh~


Mata Upadate -

Cendol Dan Laksa Utara i-City Shah Alam Yang Buat Anda Meleleh~

Petang petang , kena pulak time panas, kalau pekena cendol sedap dengan laksa slurp slurppp adalah satu nikmat dunia yang tak terkata . Dah lama aku selalu makan sini, baru hari ni terasa nak buat reviewpasal satu gerai tepi jalan yang terletak di belakang i-city Shah Alam. Cendol Pulut dan Laksa Utara . Rasanya most of budak budak UiTM Shah Alam memang tau tempat ni sebab memang agak popular.

20120117_171645

Kat mana lokasinya?, kalau dari Seksyen 7 on da way nak ke Jusco Bukit Raja, sebelah kiri lepas sikit dari pintu belakang nak masuk ke i-City. Kalau lalu petang petang nampak orang duduk atas kerusi merah ramai ramai tu , yang itu la. Boleh cari Persiaran Bistari Seksyen 7. Gerai ni berdepan dengan jalan utama.

(gambar ni diambil dari blog dhiyakira sebab dah habis aku rembat baru teringat nak snap gambar laksa ..kebulur sangat )

serius cakap la, walaupun aku duduk di Kedah which is Utagha , tapi laksa utara di i-City ni boleh aku cakap yang paling sedap aku pernah makan. Kuah dia bukan main pekat lagi. Sepekat pekat susu pekat F&N, pekat lagi laksa ni weh. Tambah pulak dengan otak udang, perghh meleleh lelehhh. Kena cuba baru tau.

20120117_171645

Harga dia standard je tak mahal pun. Semangkuk Laksa RM 3.50 which is sangat berbaloi dengan rasa yang sedap tu.

Cendol dia pulak memang terbaik la. Lemak berkrim menjilat jari jemari la gua cakap.

**Harga tengok gambar atas tu, malas nak taip. ahaha

20120117_171835

Dan ini member aku yang tetiba buat muka sedap dan stim masa aku nak snap tadi. Blah la lu dua orang. GILA~~

20120117_17100620120117_171059

Dan muka menahan kesedapan (MODEL : Shuhazli Shuib)

20120117_17141420120117_171527

Kalau ada di Shah Alam, boleh la try ni. Sedap siot . Bukan nak promot lebih lebih tapi serius memang sedap. tak try rugi hidup didunia. hahaha. Ayat buat terukk..

baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Cendol Dan Laksa Utara i-City Shah Alam Yang Buat Anda Meleleh~ semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^