Demonstrasi AUKU Di UiTM Shah Alam 4 Jan 2012 ?


Mata Upadate -

Demonstrasi AUKU Di UiTM Shah Alam 4 Jan 2012 ?

Kecoh malam ni di UiTM Shah Alam. Pintu belakang berdekatan dengan pusat Komersial Seksyen 7 ditutup. Dah sah sah la menyusahkan semua sebab itu pintu utama untuk keluar masuk. Dan di Pintu 1 di Seksyen 2 pulak penuh dengan Polis Bantuan UiTM dan kereta PDRM. Aku lalu tadi mati mati aku ingat ada roadblock . Cuak gak la sebab roadtax dah mati. Then bila sampai rumah , online baru tahu keadaan sebenar. Naib Canselor Dato' Prof. Ir. Dr. Sahol Hamid Abu Bakar ada mengeluarkan statement berkaitan satu maklumat yang diperoleh mengatakan akan ada demonstrasi ala ala di UPSI berkaitan isu AUKU.


image
dan update di Twitter Dato’ Sahol .
image

rata rata students memang tak setuju dengan demonstrasi ni. Sebab minggu ni orang kan kalut kalut nak exam. Bila dah ditutup pintu belakang tu kan ke dah menyusahkan orang nak masuk study di dalam. Nak mengharung jammed lagi. Pagi dah jammed, malam jammed lagi . Semak kepala je duduk sini.

So kita harapkan tak ada apa apa demonstrasi. Bagi la habis exam dulu woi ko nak demo demo pun. Jangan la demo sekarang. Doraemon betul laa.


Dan dibawah ni beberapa screenshot ketidakpuasan hati student berhubung isu demo di UiTM malam ni.

image
image
image


**Menangi RM50000 hanya dengan berkongsi cerita anak anda!!!  baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Demonstrasi AUKU Di UiTM Shah Alam 4 Jan 2012 ? semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^