Perodua Myvi Terbang : Smart!!!


Mata Upadate -

Perodua Myvi Terbang : Smart!!!

Mungkin kemalangan adalah perkara biasa yang kita memang selalu tengok hari hari. Tapi mungkin apa yang aku nak tunjukkan ni adalah kemalangan yang agak luar biasa . Tak pasti macammana kejadian ni boleh terjadi tapi yang pasti, kemalangan ni pastinya terjadi dalam keadaan kelajuan yang tinggi .

kereta+myvi+terbang+versi+baru

memang macam nampak lawak at first sebab macam elok je dia landing and parking atas van tu. Elok je duduk atas macam ada orang yang angkatkan. But bila fikir balik , ini mesti teruk ni kalau ada orang dalam van tu. Nasib la van tu cuma parking tepi jalan je. Kereta tu yang panjat van tuh. Agak agak la kan, macammana ek boleh dia terbang ke atas sampai macam tu? Macam tak logik je kan?

perodua+myvi+terbang+2012

Macam styloo pun ada gak. Sangat rare . Mungkin inilah yang dikatakan kereta terbang yang akan ada zaman ke hadapan nanti. Kalau dah kereta atas jalan pun tak boleh nak kawal sampai boleh terbang, inikan pulak kereta terbang. Mau berselerak atas tu nanti. Kita memang dah sedia maklum tentang perangai pemandu di malaysia yang memang suka memandu melebihi had laju. Dan bila dah terlampau laju, inilah jadinya. So beringatlah sebelum kena sebab kalau dah kena, nak menyesal pun dah tak guna. Putih mata ja.

pic kredit to : Anastasyea

baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Perodua Myvi Terbang : Smart!!! semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^