Azwan Ali Dan Ummi Hafilda Berdamai Setelah 7 Tahun Tidak Bertegur


Mata Upadate -

Azwan Ali Dan Ummi Hafilda Berdamai Setelah 7 Tahun Tidak Bertegur

video azwan ali berbaik dengan ummi hafilda, azwan ali dan ummi hafilda, ugutan azwan ali, azwan ali didakwa kes ugut ummi, sidang media ummi dan azwan, video sidang media ummi dan azwan ali, azmin ali dan azwan ali

image

Kita semua sudah sedia maklum tentang persengketaan Azwan, Azmin dan Ummi Hafilda yang sebelum ini memang langsung tak bertegur sapa dan bergaduh terul Dan beberapa hari lepas,  Azwan Ali ada mengeluarkan statement di dalam Twitter mengenai ugutan bunuh dan bakar kepada adik kandung beliau sendiri iaitu Ummi Hafilda. Sejurus selepas ugutan itu dikeluarkan, Ummi Hafilda membuat laporan polis berkaitan isu tersebut.

image

Dan lepas 7 tahun , akhirnya semalam Azwan Ali dan Ummi Hafilda telah membuat sidang media dan berbaik semula . Ini petikan yang diambil dari ulasan video sidang media tersebut :

Umi Hafilda berkata, beliau mengambil tindakan demikian selepas Azwan memberi jaminan akan melakukan akuan bersumpah di hadapan media dan memastikan keselamatannya terjamin.


"Berkat doa ibu. Kami yang hampir tujuh tahun tidak bertegur sapa dan daripada musibah ini, kami berdamai. Saya bersyukur, Allah makbulkan doa ibu," katanya pada sidang media yang turut dihadiri Azwan, di sini tengah hari ini.


Azwan Ali juga memohon maaf kepada ke semua pemimpin negara yang dikutuk termasuk Tun Dr Mahathir.
Azwan Ali juga dilihat menangis 'Sebak' bila nama Azmin Ali disebut sambil menafikan dia bukan penyokong kuat Anwar Ibrahim.Dia juga meminta jangan menghina keluarganya sambil menangis.


Dan Azwan Ali juga bersumpah tidak akan menghina, mengeji atau pun mengutuk apa-apa pun melalui twitter dan facebook beliau dan berkemungkinan twitternya akan ditutup.


Ummi juga berkata Azwan Ali sudah berubah cukuplah menghina beliau.

Alhamdulillah kalau benar benar Azwan dah berubah. Jangan hanya berubah sekejap saja sebab sebelum ini dah banyak kali dah Azwan cakap lain, buatnya lain. Harap kali ni dia dah tak “berlakon” lagi. Biarlah berubah betul betul dan kembali ke pangkuan keluarga. Apapun yang jadi, keluarga tetap yang paling penting. Jangan kerana politik dan kepentingan diri, keluarga berpecah belah.

Tak tahu sebenarnya siapa yang betul dan siapa yang salah. Tak berani nak cakap nanti jadi fitnah pulak. Hanya mereka yang berkenaan ja tau. Kita yang tak tahu  ni tak payah la nak pandai pandai buat spekulasi sendiri menyokong sebelah pihak sahaja tanpa ada bukti sahih.

baiklah teman ... itulah postingan saya tentang Azwan Ali Dan Ummi Hafilda Berdamai Setelah 7 Tahun Tidak Bertegur semoga teman sekalian terpuaskan dan jangan lupa untuk cari lagi untuk postingan yang serupa di sebelah kiri ^_^ tetap jaga Mata untuk selalu Update ^_^